Mi is ez a blog?

Eleged van a stresszből? Ismerd meg önmagadat, hallgass a Fickóra a tükröből!

Egy kis reklám

20 éve lecsúsztál a PRIVATIZÁCIÓRÓL

10 éve kihagytak a KÁRPÓTLÁSI JEGY BIZNISZBŐL

Ha nem akarsz kimaradni a következő nagy dobásból, akkor kattints ide!
www.milliomos-szuletik.com/?ref=2084

Ha keresel egy könyvet.

Utolsó kommentek

Fickó a tükörben

2007.09.26. 13:15 :: Claymore

Ha megkapod, amire vágytál, küzdve magadért,
És a világ egy napra királlyá avat,
Menj a tükörhöz és tekints magadra,
És lásd, mit mond neked az a Fickó.
Mert nem anyád, nem apád, s nem is hitvesed az,
Kinek véleménye rólad mindennél fontosabb.
Akinek az ítélete legfontosabb az életedben, nem más,
Mint a Fickó, aki a tükörből tekint vissza rád.
Ő az, akinek kedvében kell járnod, ne mások hangjával törődj!
Hisz ő az egyetlen, aki mindig társad lesz.
A legkegyetlenebb, legnehezebb próbát is kiállod,
Ha a tükörből visszatekintő Fickó a barátod.
Lehetsz bárki, akár nagymenő is,
És gondolhatod, hogy csodálatos valaki vagy,
De a Fickó a tükörben azt mondja majd, hitvány vagy,
Ha nem tudsz egyenesen a szemébe nézni.
Becsaphatod a világot éveken át,
És kiérdemelhetsz dícsérő hátveregetéseket,
De a végső fizetség könny lesz és meghasadt szív,
Ha becsaptad azt a Fickót, aki a tükörből tekint vissza rád!

Anonym

Ezzel a verssel közel két éve találkoztam egy MLM-mel foglalkozó könyvben (nyugi! a blog nem azért jött létre, hogy beszervezzen egy ilyenbe ;)). Első olvasatra megfogott. Azóta szinte nap mint nap eszembe jut, s próbálok eszerint gondolkodni, viselkedni.
Az emberek ugyanis (kedvenc szófordulatommal élve) álarcokat vesznek fel, s dobnak el. Mindenkinek más és más álarcot mutatunk.
Talán interneten olvastam a következő idézetet: "Nahát, az utolsó álarc mögött mégsem én vagyok?" Szerintem ez általánosnak vehető tény a ma emberét tekintve.
Meglehet, ez az oka annak, hogy ha végignézünk a BKV járatain, buszon, héven, villamoson szomorúságot, fásultságot látunk. Mondjuk ez a jobbik eset, mert akadnak idegeskedés, s stressz okozta ráncok, ezek miatt kialvatlan szemek is.

Most, hogy olvasod ezen sorokat, talán bólogatni kezdtél, lehet te is találkozol ezzel nap mint nap. Az emberek többsége nincs megelégedve magával. Ám ez ellen lehet tenni. Hogyan?
Hamarosan kiderül ;)

6 komment · 1 trackback

Címkék: meditáció pozitív gondolkodás ezoterika önismeret énkép fejlesztés önkép javítás stressz mentesítés relaxáció

A bejegyzés trackback címe:

https://lelektukor.blog.hu/api/trackback/id/tr22177507

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: stone island jeans 2018.08.11. 15:59:40

És akkor Putyin ránkszabadította a menekülteket... - sorok között

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dancerob 2007.09.26. 13:43:04

Szia.

Tetszik. Milyen módszerekre gondoltál az önsegítésre? www.4soul.blog.hu
Nézd meg és véleményezd. Köszi.

mona 2007.09.26. 22:38:28

Ez nagyon jó!!!!!
Kíváncsian várom a folytatást:)

drnéni · http://www.szupertiszta.hu 2007.09.28. 05:50:35

Nagyon találó a vers mondanialója.Sajnos sok embernél nem lelhető fel ez a belső tükör.

Lebot 2008.03.09. 20:33:10

Vajon a belso tukrot csak onmagunk ismerhetjuk fel, vagy masok segitsegevel is megtalalhatjuk?

tibor2 · http://e-karpatalja.blog.hu 2010.11.10. 06:11:04

John Kalench könyvét én is olvastam. És engem is meg fogott ez a vers. Konkrétan a blogra is amiatt leltem rá, mert lusta voltam kigépelni a könyvből magamnak word-be. :) meg kell hagyni nagyszerű a blog... nekem is van pár, de most network marketing üzletem építésre használom őket. sok önfejlesztő könyvet olvastam már, a benne tanultakat sikerrel alkalmaztam már barátaim segítése érdekében. a közeljövőben írok majd pár ilyen posztot az életben tapasztalt eddigi észrevételeimről és mi lenne az egyik helyes megoldás rájuk, remélem majd elolvasol :)
süti beállítások módosítása